Agencija za iskanje kadrov pomaga pri izboljšanju organizacijske klime
Verjetno se vsi strinjamo, da je človek oziroma njegove ideje, potrebe in želje, temelj za obstoj vsakega podjetja. S tem so povezani tudi produkti oziroma storitve, ki jih podjetje nudi. Človeški viri omogočajo optimalno izrabo ostalih virov. V današnjem življenju so spremembe stalnica, tempo življenja je hitrejši kot nekoč, posledično pa se tudi podjetja srečujejo z izzivi, ki jih silijo k razvoju in spremembam. Za uspešen razvoj podjetja so v prvi vrsti ključni dovolj usposobljeni kadri, ki se uspešno spopadajo z novimi danimi razmerami. Podjetja se iz teh razlogov odločajo za sistematični razvoj človeških virov. Poudarek je predvsem na izobraževanju, usposabljanju, motiviranju ter seveda izgradnji kariere. Nenazadnje, morda celo najpomembnejše, je zavedanje lastne sposobnosti. Zaposleni mora čutiti, da je tako v podjetju kot tudi v svojem kolektivu cenjen, spoštovan in da s svojim delom pripomore k dobremu in stabilnemu podjetju ter njegovi rasti.
Prav zato je izjemnega pomena, da smo pri izbiri kadrov preudarni in da že pred zaposlitvijo svoje bodoče sodelavce oziroma zaposlene dobro spoznamo. Tako ugotovimo ali se bo izbrana oseba dobro ujela v delovno okolje ali ne. Vendar je potrebno tudi, ko smo sodelavca že zaposliti, skrbeti za njegov razvoj, uspešnost pri delu in predvsem zadovoljstvo. Samo tako bomo namreč zagotovili, da bo zaposleni podjetju dal to, kar si želimo. Zadovoljni posamezniki bodo tako tvorili pozitivno klimo v podjetju, kar pa bo vodilo v večjo motiviranost in boljše delovne procese.
Kako lahko človeški viri in ravnanje z njimi vpliva na razvoj podjetja?
V agenciji za iskanje kadrov se poleg dejanskega iskanja kadrov ukvarjamo tudi s človeškimi viri in ravnanjem z njimi. V sklopu naših storitev vam lahko ponudimo tudi ocenjevanje delovne uspešnosti in določimo dimenzijo organizacijske klime, ki vlada v vašem podjetju. Za namen meritve organizacijske klime smo na podlagi dolgoletnih izkušenj in smernic izdelali strokovni psihološki vprašalnik, ki je odlično orodje za ocenjevanje organizacijske klime in nujna podlaga za morebitne spremembe. Seveda se na tej točki veliko delodajalcev vpraša, zakaj sploh meriti organizacijsko klimo? Merjenje organizacijske klime pomeni merjenje splošne psihološke atmosfere v vašem podjetju, ki vpliva na produktivnost vaših zaposlenih. Boljša kot je organizacijska klima, boljša je tudi produktivnost vaših zaposlenih, manj je bolniških stažev, vse skupaj pa vodi v večjo uspešnost podjetja. Iz tega razloga je merjenje organizacijske klime ključnega pomena pri pojasnjevanju in razumevanju vedenja ljudi v organizaciji. Poleg metode „papir-svinčnik“ v agenciji za iskanje kadrov Dekra izvajamo tudi merjenje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih s pomočjo naše spletne aplikacije DEKRA HR.net.
Kaj je Mystery Shopping in zakaj ga je dobro izvajati?
Relativno nov izraz, ki pa je naši agenciji za iskanje kadrov že zelo dobro poznan, je Mystery Shopping ali prevedeno v Slovenščino “skriti nakup”. To je proces sistematičnega spremljanja dogodkov oziroma interakcije med stranko in prodajalcem.
Skriti nakup omogoča pridobivanje podatkov so:
- kako je strankam ponujen določen izdelek,
- na kakšen način je izdelek predstavljen,
- ali prodajalec pozna značilnosti izdelka,
- ali je prodajalec prijazen in ustrežljiv
Podjetja dan danes informacije od svojih strank pridobivajo na najrazličnejše načine. Vendar zgolj povratna informacija od stranke včasih ni dovolj. Pri skritem nakupu uporabimo izobražene ocenjevalce, ki se postavijo v vlogo strank. Z njihovo pomočjo merimo razkorak med tem, kakšna storitev je bila zamišljena in kakšne so dejansko deležne stranke. Torej kaj je bilo zaposlenim naročeno, naj delajo in kako se le-ti dejansko vedejo.
S pomočjo navideznega nakupovanja bomo torej ugotovili ali je izdelek ponujen stranki na način kot smo si želeli. Hkrati dobimo v pogled tudi kako se naši zaposleni vedejo ko so pod pritiskom, oziroma ko so sočeni z zahtevnejšo stranko, ki želi o nekem izdelku vedeti tudi podrobnosti.
Res je, da je v dobi tehnologije vedno več nakupov na spletu in da strankam nudimo vedno bolj prilagojeno ponudbo in izkušnje. Vendar tradicionalni temelji storitve – hitro, prijazno, zaupanja vredno in kompetentno osebje – ostajajo nekaj, pri čemer stranke ne želijo sklepati kompromisov. Pravzaprav se relativna pomembnost teh, na videz osnovnih človeških lastnosti, v očeh strank ni zmanjšala, ampak celo povečala. To velja tudi za milenijce, ki kljub naklonjenosti sodobnim tehnologijam še vedno zelo cenijo in pogosto tudi preferirajo človeški stik.
Kaj je After Shopping in kako se izvaja?
V agenciji za iskanje kadrov Dekra vam ponujamo tudi merjenje zadovoljstva kupcev oziroma After Shopping. S pomočjo te storitve boste ugotovili, kakšno je razpoloženje vaših strank po opravljenem nakupu ali storitvi. Raziskovanje zadovoljstva kupcev oziroma “After Shopping” je metoda raziskovanja tržišča, ki odgovarja na vprašanje, zakaj se kupci odločijo ali ne odločijo za nakup vašega produkta ali storitve. Raziskovanje zadovoljstva kupcev se izvaja v trenutku, ko kupec odide iz vašega prodajnega mesta. Tako so vtisi o opravljenem ali neopravljenem nakupu še vedno sveži. Z After Shopping-om zbiramo verodostojne povratne informacije, ki se po strokovni obdelavi lahko izkoristijo za namen pospeševanja prodaje in nudenja čim boljše storitve kupcem.