Zakaj promocijska darila?

Promocijska darila so za podjetja stroškovno učinkovito sredstvo za doseganje potencialnih strank. To je poceni, da so učinkovita metoda za ozaveščanje in spodbujanje strank k sodelovanju ali nakupu. Celo uveljavljeni svetovni akterji se zatečejo k tej strategiji trženja.

Po raziskavi PPAI se 94 % ljudi spomni, kje so prejeli promocijsko darilo oziroma promocijski izdelek. Študija razkriva, da 83 % potrošnikov radi prejmejo promocijske izdelke, kljub temu, da imajo oglaševalsko sporočilo. Od tistih, ki izdelke prejmejo, jih 85 % posluje z oglaševalcem. Poleg tega je 58 % anketiranih potrošnikov reklo, da promocijska darila hranijo od enega do štirih let.

Druga pomembna statistika, ki jo je pokazala študija, je, da je 89 % potrošnikov reklo, da se lahko spomnijo imena oglaševalca še 24 mesecev po tem, ko so izdelke prejeli. Poleg tega promocijski izdelki pridobijo kar

500 % več kupcev, kot druge taktike oglaševanja, kot je denimo oglas na radiu ali v časopisu. Te ključne statistike poudarjajo pomen promocijskih izdelkov za trženje in prepoznavnost blagovne znamke.

Promocijska darila se že leta uporabljajo kot stroškovno učinkovite taktike trženja.

promocijska darila

PREVERI PONUDBO PROMOCIJSKIH DARIL

Tu je 5 razlogov, zakaj so promocijska darila ključna za vsa podjetja

  1. Trženje z nizkimi stroški

Številna mala podjetja lahko samo sanjajo o obsežni oglaševalski kampanji, ki se širi po različnih medijih. Vendar lahko kljub temu lahko dosežejo svoje tržne cilje s poceni promocijskimi izdelki.

Večina proizvajalcev promocijskih daril ponuja cenovno ugodne promocijske izdelke za množično distribucijo. Cene promocijskih daril so torej nizke, vpliv na prejemnike pa je velik.

  1. Takojšnje prepoznavanje blagovne znamke

Prepoznavanje blagovne znamke pomeni, da lahko potrošniki prepoznajo vaše podjetje in njegove izdelke ali storitve takoj, ko opazijo vaš logotip.

Vaše promocijsko darilo kupcem pomaga, da si zapomnijo in prepoznajo vaše podjetje. To je eden ključnih razlogov za distribucijo promocijskih izdelkov.

  1. Večja izpostavljenost vašega podjetja

Oglas na televiziji ali jumbo plakatu v nekaj sekundah preide v pozabo. Toda promocijski izdelki so večino časa v uporabi in so neprestano pred očmi vaših kupcev. Na primer, potrošniki bodo dalj časa uporabljali promocijska pisala, promocijska oblačila, promocijske majice in ostale podobne promocijske izdelke. Takšna promocijska darila so odličen način za vsakodnevno povečanje izpostavljenosti vašega podjetja.

  1. Promocijsko darilo deluje kot vaša vizitka

Vizitke potrošnikom predstavijo vaše podjetje in izdelke. Tudi vaši promocijski izdelki delujejo bolj ali manj na enak način, vendar z boljšimi rezultati. Ko distribuirate promocijska darila, povezana z vašim podjetjem in industrijo, svoje podjetje dejansko predstavljate potencialnim potrošnikom.

  1. Zvestoba kupcev

Tržniki vložijo ogromno truda za izgradnjo trdne baze zvestih strank. Promocijska darila lahko močno pomagajo pri spodbujanju zvestobe kupcev.

dobro oglaševanje

Poskrbite, da bodo promocijski izdelki inovativni in dobro načrtovani. Spretno izpeljana promocijska kampanja z uporabo promocijskih daril bo dopolnila druge oblike trženja, kot so vaši TV in časopisni oglasi.

Bodite pozorni, da je vaše promocijsko darilo visokokakovostnih standardov in po možnosti uveljavljene blagovne znamke. Ljudje bodo vrhunsko kakovost promocijskih izdelkov povezali z vašo kakovostjo poslovanja. To bo pomagalo pri tem, da bodo za vedno ostali kupci vaših izdelkov. Spletno mesto gropik.si je eno vodilnih v Sloveniji, ki nudi zelo široko paleto poslovnih in promocijskih daril, kot so promocijska pisala, promocijska oblačila in promocijske majice. Še več, podjetje GROPIK, ki uspešno posluje že od leta 1992, med drugim ponuja tudi EKO poslovna in promocijska darila.