Uspešno trženje s premišljeno izbranimi promocijskimi darili
Promocijska darila v poslovnem svetu že dolgo veljajo za uspešno orodje trženjske komunikacije, ta pa je pomemben element trženja. Pri trženjski komunikaciji ne gre le za sredstvo prepričevanja poslovnih partnerjev in potencialnih kupcev za nakup blaga ali storitve. Promocijska darila na nek način presegajo krog poslovnosti, saj lahko sežejo globoko v zasebno sfero. S prijaznim, nevsiljivim in funkcionalnim pristopom. Zato je oglaševanje prek promocijskih daril tako učinkovito. Če ga v vašem podjetju še ne uporabljate, so poletni čas in počitnice pravšnji, da poiščete pravo promocijsko darilo, s katerim se bo obdarovanje vaših potencialnih poslovnih partnerjev in strank, bogato obrestovalo.
Potovanja, kulinarika, športne aktivnosti
Za učinkovito promocijsko darilo je včasih najbolje podariti kak pripomoček za prosti čas ali dom. Darila naj bodo zabavna in uporabna, pri tem pa je dobro vsaj nekoliko poznati področje zanimanja ljudi, ki jih bomo obdarovali. V svojem prostem času nas večina zelo rada potuje, prav počitnice so idealni čas, da se odpravimo v kraje, kjer še nismo bili. Promocijska darila za popotnike so tako nahrbtniki različnih oblik in velikosti, bidoni za pijačo, potovalke in kovčki, denarnice, zložljivi dežniki in potovalni vzglavniki. Med promocijskimi darili so zelo iskani tudi kulinarični pripomočki, saj sta hrana in njena priprava, pomembni v naših življenjih. Predpasniki s izbranim tiskom, skodelice, kozarci, podstavki, seti za piknik, vinski seti, termo steklenice, vžigalniki, odpirači, mlinčki za sol in poper, lične lesene deske za rezanje, set kuhinjskih nožev v podstavku in drugi pripomočki v kuhinji vselej pridejo prav.
Za športne navdušence je zelo uporabno promocijsko darilo bombažna brisača, na kateri je natisnjen ali izvezen logotip našega podjetja. Prav tako lahko podarimo tudi športni nahrbtnik, športno uro ali pa športno oblačilo – softshell jakno, športno majico, ki odvaja znoj, kolesarske hlače, športne nogavice. Modelov in barv je veliko, namenjeni pa so lahko prav specifični športni panogi, kot na primer kolesarstvo, pohodništvo ali tek. Športni pripomočki kot promocijsko darilo se ločujejo tudi glede na letni čas, na aktivnosti v toplejšem in hladnejšem vremenu.
Promocijska darila za na plažo
Zelo uspešno promocijska darila naše podjetje prek logotipa ali slogana oglašujejo ob morju, na plaži. Obdarimo naše stranke s pisano poletno torbo za na plažo, ki bo pritegnila poglede. Vnesimo na promocijske izdelke nekoliko humorja, poletni čas je čas zabave in druženja,A zato bo nagajiv slogan vabil nasmehe na ustnice. Tako si bodo mimoidoči ime našega podjetja zapomnili na pozitiven način.
Ker so počitnice tudi čas športnih tekmovanj in drugih zabavnih dogodkov, lahko ljudi obdarujemo z navijaškimi pripomočki. Ponudnik velike izbire promocijskih daril, podjetje Gropik, d.o.o., ponuja številne dodatke za bolj zabavno in doživeto navijanje. Napihljive navijaške palice, pa tudi legendarne in nepogrešljive piščalke in hupe. Obvezno preglejte tudi njihovo ponudbo oblazinjenih podlog za sedenje v različnih barvah, da boste lažje prenašali napeto dogajanje v dvorani ali na stadionu. Ker pa na tekmah in poletnih tekmovanjih ne gre brez glasnega navijanja, so v ponudbo dodali še plastične navijaške ročice, ki s tleskanjem povzročajo glasne zvoke. Ti niso aktualni zgolj v navijaških trenutkih, temveč jih obožujejo tudi otroci.
Izkoristite ugodnosti promocijskega tiska tudi na počitnicah
Na prav vsa promocijska darila, ki jih ponuja podjetje Gropik d.o.o., lahko natisnemo logotip svojega podjetja ali mu dodamo svoj slogan. Na takšen način okrepimo odnos s poslovnim partnerjem ali stranko. Darilo namreč sporoča, da so zaželeni in da nekoga skrbi za njihovo dobro počutje. Naloga promocijskega darila je narediti vtis s pozornostjo in pridobiti naklonjenost kupca oz. potrošnika. Če smo se že potrudili in izbrali učinkovito promocijsko darilo, ki je uporabno in narejeno iz kakovostnih materialov, samega promocijskega tiska nanje ne prepustimo naključju. Slabo natisnjen ali neprimerno izdelan logotip na nekem promocijskem izdelku, bo na naše podjetje hitro vrgel slabo luč. Zato zaupajmo promocijski tisk na izdelke podjetjem, ki dobavljajo izdelke, jih poznajo in vedo, kako najbolje izvedejo tisk nanje.
V slovenskih podjetjih se kultura obdarovanja s promocijskimi izdelki v zadnjih letih dviga na vedno višjo raven. Podjetja se trudijo, da bi jim vtisnila pečat izvirnega in dobrega. Aktivno razmišljajo o pomenu dobrih poslovnih odnosov za uspešno trženje in poslovanju podjetja nasploh. Razvoj promocijskih daril se tako vedno bolj usmerja k obdarovanju posameznika kot individualne osebnosti s svojimi lastnostmi, navadami in konjički.