Učinkovita digitalizacija podjetij vključuje tudi marketinška orodja
Digitalizacija širše družbe nezadržno poteka, posledično pa se marsikatero podjetje prilagaja temu trendu z digitalizacijo svojih poslovnih procesov. Digitalizacija podjetja je ključen korak mnogih podjetnikov, ki želijo optimizirati svoje poslovanje.
Z optimizacijo iščemo najboljše možne rešitve za posamezne probleme. Tako kot se človeška bitja najbolje počutijo znotraj nekega optimalnega ranga temperature in svetlobe v pisarni, tudi naše poslovanje najbolje poteka znotraj določenih minimalnih in maksimalnih standardov. Digitalizacija podjetja pomaga pri optimizaciji tako, da poenostavi mnoge poslovne procese. Marsikatero nadležno delo prepusti raznim programom in njihovim algoritmom, da lažje zadihamo in se z vso pozornostjo osredotočimo na pomembnejše zadeve.
Pri digitalizaciji poslovanja tako pridemo do enega najpomembnejših področij, ki je marsikateremu podjetniku trn v peti. Marketing. Beseda, ki se jo uporablja tako pogosto in v tako različnih kontekstih, da hkrati pove veliko in skoraj nič obenem.
Marketing kot nujno zlo?
Če ne spadate ravno med navdušence nad marketingom, ste se zagotovo že zalotili sami pri sebi zagodrnjati zgornjo misel. Mnogim podjetnikom, ki so se podali v svoj posel, da bi končno opravljali to, kar si res želijo početi, je resnično kar pogosto nujno zlo. Tudi s časom, ko podjetje raste in lahko končno predamo vse te „zelo priljubljene“ marketinške obveznosti nekomu drugemu, je posredi le olajšanje, da ne spada več med opis naših nalog. Še vedno pa ostaja zelo pomemben element uspešnosti podjetja. Zato ga je, hočeš nočeš, najbolje čim prej sprejeti za svojega. Zato pri digitalizaciji poslovnih procesov ne pozabite tudi na marketinška orodja.
Celovita digitalizacija podjetij na dosegu miške
Tudi za manjša podjetja lahko zahteve marketinga – od nenehne prisotnosti na družbenih omrežjih do redne komunikacije s kupci, da ostanejo naše redne stranke – kaj hitro postane neobvladljive. Rešitev se skriva v uspešni digitalizaciji poslovnih procesov. Digitalizacija družbe je nekaj, kar se vsakodnevno dogaja in nezadržno odvija, digitalizacija podjetja pa s tem postane logičen naslednji korak. Tisti, ki so se odločili pogumno zajadrati v neznane vode prihodnosti in tako digitalizacijo poslovanja kot nujnost marketinga sprejeli kot neizogiben korak napoti do uspeha, lahko poročajo o neverjetno pozitivnih rezultatih.
Ravno ti, pozitivni rezultati, so tisto, kar opažajo naše stranke. Podjetje Hermes d.o.o. je namreč specializirano za nudenje poslovnih rešitev manjšim in srednje velikim podjetjem, ki si želijo svoje podjetje v dandanašnjem vse bolj digitalnem svetu uspešno optimizirati.
Vsa marketinška orodja na enem mestu – digitalizacija poslovnih procesov z Odoom
Digitalizacija v splošnem smislu lahko pomeni, da zdaj namesto oglasov v časopisih in revijah raje investirate v tiste na družbenim omrežjih. A hkrati je to tudi le del zgodbe. Uporabljate program za pošiljanje e-pošte? Upravljate vsak svoj profil na družbenih omrežij posamično, kar zahteva nenehno preskakovanje z ene platforme na drugo? Če ste vsaj na dveh različnih družbenih omrežjih in pošiljate še e-pošto, potem ste samo pri tem delu svojega posla že raztegnjeni na tri različne konce.
Digitalizacija poslovnih procesov naj bi marsikateremu podjetju olajšala poslovanje. Vsaj to je pogosto tudi razlog, da se jih veliko odloča vložiti svoj čas, denar in energijo za prestop v digitalni svet. A sama po sebi ni dovolj, saj si je za uspešen prehod na nov način poslovanja treba zagotoviti tudi ustrezno podporo. Na kar ciljamo pri Hermesu je zagotoviti to nujno potrebno podporo v smeri optimizacije digitalizacije, ki ima to posebno moč, da besedno zvezo digitalizacija podjetja napravi oprijemljivo in uporabno.
Več informacij o poslovni rešitvi Odoo
Digitalizacija poslovanja s profesionalno digitalno platformo
Podjetje Hermes je od leta 2019 partner platforme Odoo, ki predstavlja digitalno poslovno platformo 21. stoletja. Ta je s širokim naborom raznolikih aplikacij namenjena olajšanju vašega poslovanja, saj združuje več različnih rešitev pod eno streho.
Omogoča, da vam ni treba za vsak del vašega poslovnega procesa skakati od programa do programa. Na kratko to pomeni, da ponuja tako marketinška orodja za spletno stran kot za finance, upravljanje s kadri, prodajne aktivnosti, rešitve za proizvodnjo ter nenazadnje za marketing in negovanje odnosa s strankami.
Marketing orodja so za uspešno digitaliziranje poslovanja tako združena in dostopna z enega samega mesta, ne glede na to, koliko različnih profilov imate. Z enega mesta lahko tako spremljate uspešnost marketinških kampanj, kar omogoča pregledno merljivost. Ko so številke vaših oglaševalskih kampanj vse na enem mestu, šele dobite nadzor nad njimi. Takrat marsikdo ugotovi, da zna marketing biti prav zabaven. Enako velja za kampanje preko e-pošte, saj Odoo omogoča, da ji ustvarite, segmentirate glede na kupce, pošiljate in spremljate njihovo uspešnost. Z enim samim klikom pa e-mail spremenite v sms sporočilo in s tem dobite še dodaten kanal za komuniciranje s strankami.
Če si želite poenostaviti digitalizacijo svojega podjetja in učinkoviti digitalizirati poslovne procese, ne odlašajte, pri Hermesu smo vam kot strokovnjaki s tega področja z veseljem na voljo za vsa vprašanja.