Telemarketing


Telemarketing je načrtna uporaba telefona kot prodajnega medija v povezavi s tradicionalnimi marketinškimi tehnikami z namenom povečanja prodaje, zmanjšanja stroškov in povečanja dobička.

Največja prednost telemarketinga je njegova aktivnost in fleksibilnost. Poklicani vam mora dati odgovor.

Pri pisemski akciji lahko prejemnik pismo vrže v koš, pri oglasu v časopisu lahko bralec obrne list na drugo stran, pri klicu pa si mora klicani vzeti trenutek časa in premisliti o vaši ponudbi. Prav zato tudi potrebujete dobro izurjene operaterje, ki so sposobni morebitne ugovore potencialnih strank spremeniti v učinkovito prodajo.

Kako poteka priprava klicne akcije?

Določimo cilje klicne akcije oziroma njen namen.

Pred vsakim telefonskim pogovorom morate natančno vedeti, kdo je kontaktna oseba, kaj želite s klicem doseči. Kaj želite, da se po klicu zgodi? Kaj želite, da stranka po vašem klicu naredi?

O klicni akciji obvestimo vse zaposlene, tako v primeru povratnega klica v podjetje vedo, zakaj gre.

Priprava baze:

Glede na izdelek/storitev, ki ga tržimo, moramo izbrati pravo ciljno skupino.

Pozorni moramo biti, iz kje dobimo bazo strank, ki jih bomo poklicali.

Kazni za nezakonito pridobivanje kontaktnih podatkov so zelo visoke + izgubite ugled podjetja.

Pridobivanje baz:

  • iz javno veljavnih imenikov (TIS, PIRS, KOMPASS,...)
  • iz vaše spletne strani (brezplačni nasveti, e-knjige, stranke pustijo podatke za »darilo«)
  • različne nagradne igre

Sestava klicne skripte:

Dobro pripravljena skripta pomeni boljšo prodajo, prezentacijo ...

Pred vsakim začetkom pisanja klicne skripte moramo biti pozorni, kakšen je namen oziroma cilj akcije. Scenarij prilagodimo potrebam klicne akcije.

Če je klicna skripta odlična, še ne pomeni, da bo uspešna, uspešen mora biti operater oz. njegov glas.

Časovna izvedba:

Določimo, v kolikšnem času bomo izvedli klicno akcijo.

Pozorni moramo biti, ob katerem terminu kličemo. (Pravne osebe kličemo predvsem v dopoldanskem času.)

V poletnih mesecih in okoli praznikov je dosegljivost slabša predvsem zaradi dopustov.

Izvedba + poročila:

Poročila klicne akcije opravimo v Excelu. Zabeležen je vsak opravljen razgovor.(kdo je klical, koga je klical in rezultat pogovora, statistike).

Posebej izpišemo še tiste, ki so izrazili interes.

Kako naj se odločimo ali naj telemarketing oz. klicna akcija pomaga?

Najbolj enostaven odgovor je, da nas pokličete ali pošljete povpraševanje na podlagi katerega vam pošljemo brezplačno neobvezujočo ponudbo, katera bo prilagojena vašim željam in potrebam.

Koliko časa je potrebno za pripravo telemarketinške akcije?

Odvisno od obsega in zahtevnosti akcije, v povprečju cca 10 dni, v ta čas je vključen tudi naročnik, saj mora poskrbeti za zaloge v primeru prodaje izdelka ter obvestiti svoje zaposlene, da se izvaja klicna akcija.

Ali operaterji kličejo in odgovarjajo v mojem imenu?

Operaterji se predstavijo v imenu vašega podjetja, tako da stranke pri klicu ne bodo opazile razlike med najetim in vašim kontaktnim centrom, ter jim posredujejo marketingško sporočilo.

Kako se telemarketing razlikuje od mailinga?

Maili so cenejša pot za doseganje »nekaj« rezultatov. Ponavadi okoli 1-3% odgovorov je doseženih na področju, kjer so prejeli mail.

Pogosto, maili ne pridejo v roke odgovorne osebe; medtem, ko z telemarketingom pridemo v neposreden stik z odgovorno osebo. Telemarketing pa je najučinkovitejši takrat, ko na trgu nastopi skupaj z direktno pošto.

Kaj moram narediti pred klicno akcijo?

Premislite ali se vam klicna akcija sploh izplača, če ste se odločili pozitivno,potem je priporočljivo da obvestite vse vaše zaposlene, da bo potekala klicna akcija, hkrati pa prevzemate odgovornost do naročnika; v primeru dobrega odziva morate imeti pripravljeno zalogo izdelkov oz. v primeru storitve zadostno število izvajalcev.

Od česa je odvisen uspeh klicne akcije?

Uspeh klicne akcije je odvisen od več dejavnikov. Od izdelka ali storitve, ki jo tržite, seveda je pomembno komu jo tržite, zato je eden od dejavnikov tudi prava ciljna skupina, ko imate določeno ciljno skupino je potrebno sestaviti odlično prodajno skripto, ki bo pripomogla k povečanju odzivov na akcijo. Seveda zelo pomemben člen uspeha pri klicni akciji so izkušeni operaterji. Prodamo lahko čisto vse...

Kakšne izdelke ali storitve lahko tržimo po telefonu in kdaj je trženje uspešno?

Po telefonu lahko tržimo praktično vse: delnice, avtomobile, seminarje, knjige, računalniške programe, darila, ... kar je razvidno tudi iz naše referenčne liste. Pravila ni, saj se preko telefona trži skoraj vse, le splačati se mora.

Odločitev o telefonski akciji je ekonomska odločitev s stroški na eni in prihodki (nove stranke, ponovni nakup starih strank...) na drugi strani.

Da pa bi lahko ugotovili, če se lahko tudi vaše izdelke ali storitve trži na ta način, pa je potrebno testirati. Mnogokrat je ugovor: Naše storitve/izdelki so zapleteni. Odgovor je enostaven. Že sedaj za prodajo in komunikacijo uporabljate telefon. Proces morate torej le organizirati.

Pokličite nas in skupaj bomo pripravili dobičkonosno akcijo. Lahko se odločite tudi za poskusno akcijo, ki vam bo dala odgovor ali je telemarketing prava odločitev za vaše podjetje.

Prodajali in tržili smo že:

  • avtomobile
  • znanje
  • delnice
  • certifikate
  • zmrznjeno hrano
  • peneče vino
  • računalniške programe
  • računovodske storitve
  • prevajalske storitve
  • odišavljanje wcjev
  • knjige
  • seminarje
  • naročnine na različne revije
  • turistične aranžmaje
  • vzdrževanje avtomobilov
  • kadilnice
  • gradbene stroje
  • izvedli najrazličnejše raziskave trga, javnega mnenja in ciljnih skupin potencialnih kupcev

Če imate kakšno dodatno vprašanje, ga lahko pošljete po elektronski pošti na naslov: martin@lisac-lisac.si ali brezplačno telefonsko številko 080 1509. Odgovor boste prejeli najkasneje v 24 urah.