Predelava avtomobila na plin za ekološko vožnjo

Vozila, ki za pogon uporabljajo utekočinjen naftni plin oziroma avtoplin, tudi v Sloveniji postajajo vse bolj priljubljena. Cene fosilnih goriv, kot sta bencin in dizel, namreč rastejo, cena plina pa ostaja nizka. Predelava avtomobila na plin tako v prvi vrsti prinaša cenejšo vožnjo - tudi do 50 odstotkov. Uporaba avtoplina hkrati znižuje izpuste škodljivih plinov v okolje in blagodejno vpliva na delovanje motorja vozila. Tek motorja bo zaradi uporabe avtoplina tišji, njegovi cilindri se bodo manj obrabljali, daljšo življenjsko dobo pa bodo imeli tudi motorno olje, katalizator in lambda sonda.

Predelava avtomobila na plin

V primerjavi z bencinom je avtoplin precej bolj varno gorivo. Shranjen je namreč v posebej okrepljenem rezervoarju, ki zdrži tudi visoke pritiske ob trkih in nesrečah. Poleg tega ima rezervoar poseben varnostni ventil, ki prepreči, da bi utekočinjen naftni plin uhajal. Poleg vseh naštetih prednostih mnoge prepriča tudi ugodna cena predelave.

Predelava avtomobila preprosta in hitra ter cenovno ugodna

Predelava vozila na plin je možna pri skoraj vseh vozilih na bencinski pogon. Pri avtomobilih na dizelski pogon je predelava na avtoplin nekoliko dražja, pa tudi prihranki niso takšni kot pri bencinskih motorjih. Cena predelave avta na avtoplin se giblje od 23,50 evrov mesečno - odvisno od avtoplinskega sistema, za katerega se odločite, investicija pa se vam povrne že po 20 tisoč prevoženih kilometrih.

Vgradnja plina v vozilo ni zahtevna operacija, saj ne gre za poseg v vitalne dele vozila, ampak dela potekajo ob motorju. Bencinski del ostane nedotaknjen, dogradijo pa se sistem vbrizgavanja utekočinjenega naftnega plina, uparjalnik, napeljava in rezervoar. Rezervoar za utekočinjen naftni plin najpogosteje vgradimo v prtljažnik nad osjo kolesa, pravokotno ali vzporedno glede na smer vožnje. Rezervoarji v obliki avtomobilske gume se vgradijo v prostor, ki je sicer namenjen rezervni gumi, pritrdijo pa se s posebnimi sponami, ki zagotavljajo njihovo stabilnost.

Po avto na plin k podjetju Cast - Tartarini Slovenija

Avtomobili po predelavi delujejo na dve gorivi - na bencin in utekočinjen naftni plin. Bencin je potreben predvsem za zagon motorja, po nekaj minutah delovanja pa krmilna naprava za vbrizgavanje samodejno preklopi na avtoplin. Ko motor ugasnemo, se varnostni ventil utekočinjenega naftnega plina samodejno zapre in motor je spet pripravljen na pogon z bencinom. V primeru, da zmanjka avtoplina, elektronika samodejno vključi delovanje bencinskega motorja. Tako ni bojazni, da bi ostali brez goriva.

Predelava avtomobila na plin

Naj tudi vas prepričajo številne prednosti, ki jih prinaša predelava avtomobila na plin. Odločite se za kakovostno in cenovno ugodno vgradnjo avtoplina v servisni delavnici podjetja Cast Tartarini Slovenija.