Utekočinjeni naftni plin je zelo razširjeno ekološko gorivo
Utekočinjeni naftni plin je najbolj razširjena alternativa klasičnim fosilnim gorivom, po celem svetu ga uporablja že več kot 9 milijonov avtomobilov. Je najbolj ekonomično in ekološko gorivo. Najpogosteje uporabljena kratica za utekočinjeni naftni plin je LPG, ki je mednarodna okrajšava za liquified petroleum gas. Sestavljen je iz propana in butana. V našem podjetju nudimo prezentacijo, vgradnjo in servis avtoplinskih sistemov različnih uveljavljenih proizvajalcev. Za vse sisteme izdamo garancijo, izdelamo pa tudi vso dokumentacijo, ki jo potrebujete za homologacijo. Edini na slovenskem tržišču uporabljamo aditiv V-Lube, ki nudi pri predelanih avtomobilih na utekočinjeni naftni plin, ki preprečuje kakršne koli težave s sesalnimi in izpušnimi ventili. Predelano vozilo ne potrebuje kakšnega posebnega vzdrževanja, brez težav lahko prevozite približno 20 000 km oziroma enkrat letno opravite servis v katerikoli naši servisni točki.
V primeru nestrokovne predelave avta na utekočinjen naftni plin imate lahko velike težave
V današnjem času je že kar nekaj ponudnikov, ki vam predelajo avto na plin. Težave se lahko pojavijo pri nepravilni oziroma nestrokovni vgradnji, zato priporočamo, da predelavo vašega avtomobila prepustite strokovnjakom kot smo mi. V naši mreži servisnih točk odpravljamo težave avtov na plin oziroma servisiramo in vgrajujemo poleg našega lastnega sistema Plineks Pro, tudi sisteme drugih proizvajalcev. Naša ponudba je zelo široka zato, ker nam je cilj, da za vaš avtomobil izberemo optimalni sistem. Sistem je brez težav prenosljiv v drug avtomobil. Plinski sistemi imajo garancijo 8 let, brez omejitve kilometrov. Nudimo pa tudi 7 letno garancijo na storitev vgradnje. Predelava vozila z bencinskim motorjem je razmeroma preprosta in ne zahteva mehanske predelave motorja. Pri dizelskem motorju pa je treba dodatno še zmanjšati kompresijsko razmerje in dodati vžigalni sistem s svečko. Takšna predelava dizelskih motorjev ni pogosta, se pa čedalje bolj uveljavlja predelava dizelskih motorjev na način, da motor uporablja plinsko olje in utekočinjeni naftni plin naenkrat. S tem dvignemo moč motorja, povečamo izgorevanje in tako zagotovimo prihranek 5 – 20%. Utekočinjen naftni plin ima pozitivni učinek na motor in podaljšuje njegovo delovno dobo.
Cena za utekočinjeni naftni plin je zelo ugodna in prinaša velike prihranke pri porabi goriva
Če želite pri stroških goriva prihraniti, se odločite za predelavo avtomobila na plin. Cena plina je veliko ugodnejša od cene ostalih fosilnih goriv, zato je predelava avtomobila zelo ekonomična odločitev. V našem podjetju jo opravimo v enem delovnem dnevu, vam pa za ta čas nudimo tudi nadomestni avto. Predelava bencinskega motorja vključuje dodatni rezervoar iz jekla, ki ima večnamenski ventil. Rezervoar brez težav namestimo v prtljažni prostor. Na izbiro imamo rezervoar, ki zaseda del prtljažnega prostora ali rezervoar, ki se namesti v prostor, ki je namenjen rezervnemu kolesu. Poleg rezervoarja, je potrebno v avtomobil namestiti tudi polnilni ventil, ki se najpogosteje nahaja na spodnjem delu zadnjega odbijača. Dovodne plinske cevi povezujejo rezervoar preko električnega varnostnega ventila, z motornim prostorom, kjer se nahaja uparjalnik. Ta utekočinjeni naftni plin uparja ter nadzoruje njegov pretok. Da zadeva funkcionira brez težav, sta potrebna tudi filtra na dveh mestih, preklopno stikalo s kontrolno ploščo in kazalom za nivo goriva ter računalnik, ki skrbi za optimalno doziranje goriva kar pozitivno vpliva na porabo in zmogljivost avtomobila.
KAJ VSE JE VŠTETO V CENO PREDELAVE NA PLIN?
Utekočinjeni naftni plin oziroma avtoplin je dostopen na vseh bencinskih črpalkah
Poraba plina je v primerjavi s klasičnim gorivom zelo majhna. Pri bencinskih motorjih se stroški goriva zmanjšajo za 45 – 55%, pri dizelskih motorjih pa 5 – 20%. Investicija v predelavo avta se tako povrne zelo kmalu. V primeru, ko voznik prevozi na leto 20 000 km, se investicija povrne v manj kot letu dni. Povprečno se lahko s polnim rezervoarjem avtoplina prevozi 450 km. Če pa upoštevamo, da ima vozilo na voljo dve vrsti goriva, je njegov domet okoli 1000 km brez ustavljanja na črpalki. Avtoplin črpalke so že skoraj v vseh slovenskih mestih, zato ne boste imeli težav s polnjenjem.