VSI.SI d.o.o.

Vedno na vrhu

Digitalni marketing je temelj uspešnega poslovanja

Digitalni marketing je v današnjem svetu, ko ogromno časa preživimo na spletu, bistvenega pomena za uspeh. Prav iz tega je potrebno poglobljeno razumevanje vseh delcev mozaika, ki sestavljajo spletno oglaševanje. Čeprav imajo vsa orodja isti cilj – privabiti čimveč kupcev – pa lahko to dosežemo na več različnih načinov. Ker je mnogim to področje le bežno znano, se bomo v nadaljevanju poglobili temi, kaj je digitalni marketing in na kakšne načine prehiteti konkurenco s SEO optimizacijo spletnih strani, oglasih na socialnih omrežjih itd.

digitalni marketing za boljšo prepoznavnost podjetja

Kaj je digitalni marketing?

Spletno oglaševanje je ključni gradnik uspešnega poslovanja, saj na takšen način najlažje dosežemo našo ciljno publiko oz. potencialne kupce. To lahko storimo prek različnih spletnih kanalov. Glede na to, da posamezniki vse več časa potrošimo za brskanje po spletu in socialnih omrežjih, zainteresiranih uporabnikov ni težko doseči. Svoje izdelke in storitve lahko promoviramo na družbenih omrežjih (Facebooku, Instagramu, Linkedinu), preko e-pošte ali na spletnih straneh. Podjetja se vse pogosteje poslužujejo tudi Google Ads oglaševanja. Za katerokoli opcijo se že odločimo, moramo stremeti k le enemu cilju – prehiteti konkurenco oz. biti od nje glasnejši, vidnejši. Le tako se bodo kupci raje usmerili v našo spletno trgovino, namesto da bi izdelke kupili pri naših tekmecih.

Pozitivna lastnost digitalnega marketinga sicer ni le enostaven doseg ciljne skupine, temveč tudi dejstvo, da je relativno ugoden. Iz tega razloga je dostopen tudi manjšim in srednje velikim podjetjem, ki lahko preko digitalnih kanalov dosežejo globalno občinstvo. Stroški so razmeroma nizki, rezultati pa izjemni. Seveda, če se zadeve lotimo na pravilen način.

digitalni marketing za oglaševanje svoje znamke

Katere vrste spletnega oglaševanja poznamo?

Nekoč so prodajalci tekmovali na tržnici – na stojnici so promovirali svoje sadje in zelenjavo ter mimoidoče skušali prepričati, da so njihovi izdelki boljši od ostalih. Digitalni marketing je v osnovi zelo podoben, le da se tekma odvija na internetu. Vsako podjetje, ki želi uspeti, mora privabiti uporabnikovo pozornost in ga v nekaj sekundah prepričati, da nakupa ne bo obžaloval. Vas zanima, kako to storiti?

RAZLIČNI NAČINI SPLETNEGA OGLAŠEVANJA


Digitalni marketing vključuje oglaševanje naše blagovne znamke

Gradnja prepoznavnosti našega podjetja ali branding je izjemno pomembno, saj si nas na tak način (potencialni) kupci lažje zapomnijo. Iz tega razloga moramo posvetiti posebno pozornost vidni podobi same znamke ter izdelkov. Vse se začne pri oblikovanju logotipa in embalaže. Zelo pomembno je, da naredimo dober prvi vtis na kupca, ki si bo le v nekaj sekundah ustvaril mnenje o našem podjetju. Ker je veliko ceneje obdržati obstoječo stranko, kot privabiti novo, moramo pridobiti njihovo zaupanje.

S pomočjo oglaševanja jo torej privabimo v svojo trgovino, z dobrimi praksami, kot so brezplačno vračilo, hitra komunikacija ipd. pa gradimo zaupanje. Ko bo nekdo, ki je bil z izdelkom in storitvijo zadovoljen, se bo ali odločil za ponovni nakup ali pa nas priporočil prijatelju. Če stori oboje, je naš trud dvojno poplačan.

Spletno oglaševanje je odličen način za promocijo naših izdelkov in soritev

Seveda pa branding ni dovolj za uspešno poslovanje. Ker si vsako podjetje želi prodati čimveč izdelkov, mora oglaševati tudi vsakega posebej. Pri tem bo uspešen le, če bo dobro poznal kupca in mu ponudil to, kar išče.

Na tem mestu je vredno omeniti ciljno oglaševanje, torej oblikovanje oglasov glede na ciljno publiko. Nekdo, ki prodaja izdelke za mlade, se bo verjetno usmeril na TikTok ali Instagram, saj omenjeni omrežji uporabljajo mlajši. Oglasi na Facebooku najverjetneje ne bodo privabili kupcev, ki bi bili za izdelek zainteresirani. Obliko oglasov je zato potrebno ves čas prilagajati, naj bo to okusu kupca, sezoni, vrsti izdelka ali pa targetirani osebi. Na tem področju je potrebno biti ves čas aktiven in spremljati trenutne trende.

tik tok spletno oglaševanje

Ne pozabimo na SEO optimizacijo spletnih strani

Search Engine Optimization (SEO) oz. spletna optimizacija se nanaša na organske zadetke. Združuje namreč različna orodja, programe, pripomočke in oprijeme, ki izboljšujejo našo pozicijo na Googlu. Uporabniki si želijo v čimkrajšem času zadovoljiti svoje potrebe, zato je velika verjetnost, da bodo nakup upravili v spletni trgovini, ki se nahaja med prvimi 4 zadetki. Cilj torej je, da se naša stran pojavi čim višje, saj bomo s tem povečali verjetnost za opravljen nakup. Dejstvo namreč je, da so lahko naši izdelki izjemno kakovostni in estetski, a če bodo vidni šele na 2. strani Googla, kamor ne zaide nihče, jih tudi nihče ne bo kupil.


Katere vrste SEO optimizacije spletnih strani poznamo?

Za podrobno razumevanje moramo ločiti med on-site in off-site optimizacijo. Kot že samo ime pove, se on-site odvija na naši strani. Slednjo je potrebno oblikovati tako, da kupec v nekaj trenutkih dobi čimveč odgovorov na svoja vprašanja. Posvetiti se moramo estetskemu izgledu, uporabni vrednosti besedil in slik, pozabiti pa ne smemo niti na ključne besede. Spletno oglaševanje vključuje še ostale podrobnosti, katere vam bodo najlažje pojasnili strokovnjaki.

Off-site optimizacija pa se odvija na zunanjih straneh. Tu je govora od backlinkih, ki z drugih internetnih mest pripeljejo kupca v našo spletno trgovino. Tudi tovrstna SEO optimizacija spletnih strani je izredno pomembna, zato je nikakor ne smemo zanemariti.

seo optimizacija spletnih strani