Vedno na vrhu
Kakovostna postavitev spletne trgovine na spletu po ugodni ceni
Delež spletne prodaje se je v zadnjih nekaj letih podvojil, zato je za uspešno poslovanje ključnega pomena postavitev spletne trgovine na spletu. Nakupovanje preko spleta je bilo nekoč “rezervirano” le za mlade. V zadnjem letu se je to spremenilo, saj so bili spletno nakupovanje primorani osvojiti tudi starejši. Mnoga podjetja so se prilagodila, posodobila poslovni načrt ter se odločila za izdelavo spletne trgovine, ki je postala izjemno pomemben dejavnik ne le v prodaji, temveč tudi v komunikaciji s strankami. Z dobro in dostopno komunikacijo bomo poskrbeli, da se naši kupci ne bodo počutili kot številka.
Preprosta komunikacija, pregledna vsebina, optimizacija spletne trgovine, hitro odpiranje, kakovosten grafični videz - vse to so dejavniki, ki določajo uspešnost postavitve spletne trgovine. Cena postavitve spletne trgovine pa je odvisna predvsem od želja naročnika, zato se razlikuje od projekta do projekta.
Uporabnikom prijazna postavitev spletne trgovine in cena postavitve
Na prvi pogled se postavitev spletne trgovine zdi izjemno preprosta, vendar je oblikovanje bolje prepustiti strokovnjakom z znanjem in izkušnjami. Ti bodo upoštevali želje in zahteve naročnika ter izdelali spletno trgovino, ki bo prijazna uporabnikom. Vsako leto se pojavljajo novi trendi postavitve spletne trgovine na spletu, cilj katerih je ponuditi uporabnikom zanimivo spletno trgovino in ga motivirati, da jo ponovno obišče. Prednosti postavitve spletne trgovine so dostopnost hitrega nakupa 24 ur dnevno, 7 dni v tednu, manjši stroški, preglednost izdelkov ter ugodna cena postavitve spletne trgovine.
Lastnosti in cilji postavitve uspešnih spletnih trgovin
- Vizualizacija podatkov
Vsakodnevno smo preplavljeni z vrsto podatkov, na katere smo že razvili svojevrstno imunost. Dokazano je, da v digitalni dobi naši možgani drugače procesirajo predolga besedila na spletu - s skeniranjem. To pomeni, da besedil ne beremo več, temveč jih le na hitro pregledamo. Naši možgani potrebujejo nenehno stimulacijo, zato se bolje odzovejo na grafične podobe, kot na besede.
Pomembno je, da pri izdelavi spletne trgovine upoštevamo vizualizacijo podatkov v podobi grafov, tabel in drugih zanimivih elementov. Prav tako se lahko uporabimo večje naslove, krepke pisave, ki bodo uporabniku olajšale navigacijo po spletni trgovini.
Preprosta uporabniška izkušnja je tisto, kar privablja kupce in k čemur stremimo. Če se bodo kupci izgubljali v informacijah, besedilih, fotografijah, bodo stran raje zapustili. Ključno je, da v spletni trgovini vzpostavimo vizualno hierarhijo, ki bo poskrbela za preglednost in enostaven nakup.
- Dostopnost spletnih trgovin preko pametnih naprav
Mobilni telefoni in tablice zadnja leta vse uspešneje zamenjujejo računalnike, zato ni presenečenje, da je vse več spletnih nakupov opravljenih preko pametnih naprav. Pri izdelavi spletne trgovine moramo slednjo prilagoditi mobilnim telefonom, saj so trgovine, ki niso prilagojene mobilnim napravam slabše uvrščene na spletnem iskalniku.
- Asimetrična, nepravilna grafična podoba
Asimetrična grafična podoba dovoljuje oblikovalcem nekoliko več svobode pri postavitvi spletne trgovine. S pomočjo asimetrične podobe spletne trgovine bomo ustvarili intenzivno in živahno uporabniško izkušnjo, ki bo vedno znova privabljala nove in že obstoječe kupce. Podobo spletne trgovine lahko poživimo z različnimi vzorci, fotografijami in besedilom, paziti pa moramo, da bo trgovina še vedno funkcionalna in enostavna za uporabo.
- Vizualna trgovina
Vizualna trgovina pripomore k dobri uporabniški izkušnji, dobrim ocenam trgovine ter višji uvrstitvi na spletnem iskalniku. Vizualna trgovina zajema fotografije, videoposnetke in ostale večpredstavne vsebine, ki potrošniku bolje predstavijo izdelek. Pri postavitvi spletne trgovine se moramo zavedati, da kupci ne vidijo izdelka, zato jim ga moramo čim bolje predstaviti.
Vas zanima, kako odpreti spletno trgovino? Preberite tu >>
Zakaj se cene postavitve spletne trgovine razlikujejo med seboj?
Ceno postavitve spletne trgovine je težko določiti, saj je vsaka spletna trgovina poseben projekt, želje in potrebe naročnikov pa se med seboj razlikujejo.
Cena postavitve spletne trgovine je odvisna od različnih dejavnikov, kot so grafična podoba, uporabniška izkušnja, uporabniški moduli in same postavitev spletne trgovine. Cena je odvisna tudi od tega, ali delamo nadgradnjo trgovine ali jo postavljamo na novo ter od zahtevnosti postavitve spletne trgovine. Cena je odvisna še od uporabe predpripravljenih predlog ali izdelave popolnoma nove podobe.
Predpripravljene predloge spletne trgovine niso povsem unikatne, toda znesek izdelave je nižji, kot če bi izdelali popolnoma unikatno spletno trgovino. Ceno je težko določiti naprej, zato vas vabimo, da stopite v stik z nami preko obrazca na spletni strani ali telefona in skupaj bomo prišli do ugodne rešitve za vas.